dilluns, 26 de novembre del 2018

GLIFING!

Bona nit! fa molts  quan començava la carrera en una de les asignaturas vaig crear aquest blog per a compartir alguns recursos que podrien ser útils en el meu futur professional. Ara que ja soc mestra segueixo formant-me i actualment estic fent un curs de metodologia significativa. Una formació que avui dia penso que hauria d'estar inclosa en totes les carreres de magisteri. Amb la tornada al blog m'agradaria compartir un recurs que he descobert a l'escola on estic treballant. És un recurs que s'utiliza per mitjà de les noves tecnologíes i es tant una eina per a mestres com un recurs pels infants per avaluar el  procés de lectura. Comprèn diferents etapes des de p5 fins a 6è de primària. Aquest recurs és online i s'anomena Glifing. El Glifing és una pagina web a la que et pots regístrar i disposa d'un ventall de recursos per a la lectura des de la consciencia fonológica fins a la lectura de paraules, frases i textos de forma dinámica i interactiva a través de jocs. Es poden realizar de manera individual on cada alumne té el seu perfil i s'avaluen indicadors com el nombre d'errors i velocitat lectora. I de forma grupal,  una dinámica que es diu bufanda i que ofereix activitats de tipus competitiu en forma de joc.

Aqui us deixo l'enllaç; per accerdir-hi i registrar-se cal posar-se en contacte amb el server que ho duo a terme perquè us donguin d'alta:
https://www.glifing.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada